Contact
Let op! Het Spieren voor Spieren Kindercentrum van het UMC Utrecht is op een andere locatie gevestigd dan het Spieren voor Spieren kantoor!
Contact Spieren voor Spieren
Domus Medica
Mercatorlaan 1200
3528 BL Utrecht
Telefoon: 030 2273444
E-mail: spieren@spierenvoorspieren.nl
Neem gerust contact met ons op voor vragen over onze stichting, bestedingen,
donatiemogelijkheden of het organiseren van een actie.
Routebeschrijving
Voor een routebeschrijving met de auto, klikt u hier.
Voor ene routebeschrijving met het openbaar vervoer, klikt u hier (bushalte Papendorp Zuid).
Het kantoor is goed bereikbaar voor aangepast vervoer. Ook is er in het pand een invalidentoilet aanwezig. Voor verdere vragen kunt u contact opnemen door een mail te sturen naar spieren@spierenvoorspieren.nl.
Contact Spieren voor Spieren Kindercentrum van het UMC Utrecht
Heidelberglaan 100, 3584 CX Utrecht
Dr. W.L. van der Pol/ drs. I. Cuppen/ mw. A.A. Verhoef
Huispostnr.: KA01.019.0
Postbus 85090
3508 AB Utrecht
Tel: 088-755 50 13 / Fax: 088 75 553 59
Email: kindnmz@umcutrecht.nl
Website: http://www.hetwkz.nl/Spieren-voor-spieren-kindercentrum
Direct een afspraak maken? Klik hier
Bankgegevens
Donaties
IBAN: NL36INGB0000033322
BIC: INGBNL2A
RSIN: 807791428
Facturen
IBAN: NL91INGB0008223303
BIC: INGBNL2A
KvK: 27.16.99.28
Klachten
Mocht u ontevreden zijn dan horen we dat graag. Klachten kunnen schriftelijk en telefonisch worden ingediend en worden altijd direct in behandeling genomen. Deze worden waar mogelijk binnen drie weken afgehandeld. Mocht dit niet het geval zijn, dan krijgt de inzender binnen deze termijn een ontvangstbevestiging met daarin informatie over de verdere afhandeling. Wij zijn er als organisatie bij gebaat om geïnformeerd te worden ten einde onze dienstverlening nog verder te optimaliseren. Daarom horen wij het graag van je als er iets niet naar wens verloopt.
Wat is de klachtenprocedure bij Spieren voor Spieren?
Er is een klachtenprocedure opgesteld waarin de behandeling van klachten wordt beschreven. Wij zijn er als organisatie bij gebaat onze diensten zo goed mogelijk af te stemmen op de wensen van onze achterban. Daarom horen wij het graag als er iets niet naar wens verloopt. Ten eerste om de fout te kunnen herstellen, ten tweede omdat wij onze procedures dan zo nodig kunnen bijsturen.
Hoe kun je jouw klacht bij Spieren voor Spieren kenbaar maken?
Door een mail of brief te sturen naar: Spieren voor Spieren, t.a.v. klachtencommissie, Mercatorlaan 1200, 3528 BL in Utrecht of spieren@spierenvoorspieren.nl Of door jouw klacht telefonisch door te geven. Dit kan op werkdagen van 09.00 uur tot 17.00 uur via 030 2273444.
Wat mag je, na het indienen van een klacht, van Spieren voor Spieren verwachten?
Een schriftelijke klacht wordt direct uitgezocht en binnen 3 weken schriftelijk beantwoord. Mocht de klacht niet helemaal duidelijk zijn, dan nemen wij eerst contact met je op. Een telefonische klacht wordt zo mogelijk direct telefonisch afgehandeld, eventueel gevolgd door een schriftelijke bevestiging. Als de klacht niet direct uitgezocht kan worden, wordt er een terugbelafspraak gemaakt of word een schriftelijk antwoord binnen drie weken toegezegd. Als de klacht niet naar wens is afgehandeld, dan verzoeken wij je een brief te sturen naar: Spieren voor Spieren, Mercatorlaan 1200, 3528 BL in Utrecht of spieren@spierenvoorspieren.nl